Thursday, April 5, 2007

יום ו' בבוקר

קמתי באמצע הלילה כי התפתלתי מכאבי בטן חזקים מאוד ולא יכולתי לישון. לקחתי כדור שהשפיע רק אחרי שעה וחזרתי
לישון.
לאחר קמה שעות קמתי כי שוב כאבה לי הבטן והלכתי לרופא. הרופא בדק אותי אך לא ידע בדיוק אם מה שיש לי זה דלקת בתוספתן ולכן החליט לשלוח אותי לבית חולים, למיון כדי שיעשו לי בדיקותויגלו מה יש לי.
הלכתי לבית החולים שם עשו לי סדרת בדיקות: דם, שטן, צילום בטן ואולטרסאונד. הבדיקות ערכו מספר שעות.
לאחר שהרופאים קיבלו את תוצאות הבדיקות הם עדיין לא היו בטוחים שיש לי דלקת בתוספתן
אז החליטו שעל כל מקרה עדיף שאשאר לישון בבית החולים.
לאחר שעליתי למחלקה הכירוגית הרופא האחראי בדק אותי, לחץ לי בצד על הבטן
התחתונה (ששם נמצא התוספתן), והבין שיש לי דלקת בתוספתן.
הרופא החליט שיש לנתח אותי ישר ולא לחכות בכלל. שמו לי אינפוזיה ולקחו אותי לחדר ניתוח.
לאחר שיצאתי מהניתוח הייתי רדומה מהאנטיביוטיקה ומורפיום כדי להרגיע את הכאב.
קמתי לאחר כמה שעות כי המקום שבו נותחתי כאב לי אך לא יכלו לתת לי שוב מורפיום
כי המורפיום הוא סם חזק שמותר לתת אותו כל מספר שעות מוגבל.
לאחר שהכאב עבר מעט חזרתי לישון.

No comments: